مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-21بين الملل

دو نامه هشداری که نتانیاهو را بیدار نکرد چه بودند؟


رییس بخش تحقیقات اداره اطلاعات ارتش اسراییل ماه ها پیش از حمله هفتم اکتبر حماس، در دو نامه جداگانه به نتانیاهو درباره حمله ای قریب الوقوع به اسراییل هشدار داده بود.

- یک مقام اطلاعاتی ارتش اسراییل چند ماه پیش از عملیات طوفان الاقصی در دو نامه جداگانه خطاب به نتانیاهو نسبت به آسیب جدی به بازدارندگی اسراییل و احتمال پیوستن چندین جبهه به یکدیگر علیه اسراییل به او هشدار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از جروزالم پست، رییس بخش تحقیقات در اداره اطلاعات ارتش اسراییل در ماه های منتهی به جمله غافلگیرانه هفتم اکتبر حماس، شخصا به بنیامین نتانیاهو هشدار داده بود که بحران سیاسی و اجتماعی داخلی اسراییل پیرامون اصلاحات قضایی، ایران، حزب الله و حماس را تشویق می کند تا حملاتی علیه اسراییل از جمله حملات مشترک انجام دهند.

  بنابر این گزارش: سرتیپ آمیر ساعار رییس بخش تحقیقات در اداره اطلاعات ارتش اسراییل در دو نامه جداگانه در ماه های مارس و ژوییه امسال درباره ایده مطرح بین دشمنان منطقه ای اسراییل به نتانیاهو نوشته: ما شاهد بحث بر سر این (بین شدمنان منطقه ای : ایران، حزب الله، حماس و جهاد اسلامی) هستیم که آیا کنار بنشینیم و اجازه دهیم اسراییل با بحران داخلی خود بیش از پیش تضعیف شود یا دست به ابتکاراتی بزنیم و وضعیت را بغرنج تر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نامه هشداری که نتانیاهو را بیدار نکرد چه بودند؟

دو نامه هشداری که نتانیاهو را بیدار نکرد چه بودند؟