مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-07سياسي

در آخرین نشست مجمع عمومی هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز کشور چه گذشت؟


نشست مجمع عمومی هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و اعضای هیات امنا برگزار شد.

- نشست مجمع عمومی هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران ستادی و اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جلسه با هدف تشریح اهم اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در جهت ترویج و توسعه نهضت مسجدسازی و نمازخانه سازی در سال 1402 تشکیل شد.

در این جلسه در خصوص ابلاغ برنامه ها و فعالیت های مصوب مجمع خیرین مسجد ساز در سال 1402 به استان ها، مکاتبه با رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 مجلس شورای اسلامی به منظور اختصاص منابع جهت احداث و توسعه مساجد مناطق محروم و کم برخوردار و کمک و مساعدت به 128باب مسجد متقاضی، بحث و تبادل نظر شد.

شناسایی و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای پیشبرد برنامه ها و فعالیت های مجمع خیرین مسجدساز، تجهیز نمازخانه مدرسه دخترانه عارفه شهر اقبالیه قزوین و معرفی ظرفیت پردیس های شهر تهران دانشگاه فرهنگیان جهت احداث مساجد دو منظوره در سطح شهر تهران، از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین نشست مجمع عمومی هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز کشور چه گذشت؟

در آخرین نشست مجمع عمومی هیات امنای مجمع خیرین مسجدساز کشور چه گذشت؟