مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-03بين الملل

رییس جمهور آمریکا به مجلس سنا احضار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشنگتن فری بی کن، جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا بدنبال آن هستند که «جو بایدن»، رییس جمهور این کشور را برای توضیح درباره روند تخلیه ناگهانی از افغانستان در دو سال پیش، - جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا بدنبال احضار جو بایدن به مجلس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از واشنگتن فری بی کن، جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا بدنبال آن هستند که جو بایدن ، رییس جمهور این کشور را برای توضیح درباره روند تخلیه ناگهانی از افغانستان در دو سال پیش، اکنون به مجلس احضار کنند.

براساس گزارش ها تا کنون کاخ سفید از ارائه هرگونه اطلاعات کامل و جامع در مورد روند تخلیه و خروج ناگهانی از افغانستان، به مجلس نمایندگان آمریکا خودداری کرده است.

مارک گرین، رییس کمیته امنیت داخلی سنای آمریکا خروج دولت بایدن از افغانستان را فاجعه بار توصیف کرده است.

هفته گذشته نیز کریستوفر رأی، رییس پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) با حضور در نشست کنگره اعلام کرد که ادامه جنگ در خاورمیانه، خطر حمله علیه شهروندان آمریکا در داخل این کشور را به میزان بی سابقه ای افزایش داده است.

پیش از این نیز، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا و از نامزد های اصلی انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور اعلام کرد آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آمریکا به مجلس سنا احضار می شود

رییس جمهور آمریکا به مجلس سنا احضار می شود