مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-16سياسي

راه نخبگان مسیر شهداست و کار نخبگی و خلاقانه نیاز به تلاش مضاعف دارد


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: راه نخبگان مسیر شهداست و کار نخبگی و خلاقانه نیاز به تلاش مضاعف دارد.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: راه نخبگان مسیر شهداست و کار نخبگی و خلاقانه نیاز به تلاش مضاعف دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم در جمع نخبگان جامعه ایثارگری، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تاکید بر لزوم ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در جهان هستی روابطی حاکم است و رموزی وجود دارد که علم به دنبال کشف آنهاست.

وی افزود: به میزانی که بتوانیم روابط بین علم موجود و مرگ و معاد را پیدا کنیم ایمانمان هم قوی می شود که کشف این ارتباط هنر است، ما از طریق علم به بسیاری از اسرار و رموز پی می بریم و می دانیم که نظمی حاکم است لذا در اینجا هنر متولد می شود.

حجت الاسلام موسوی مقدم با بیان اینکه امروز امری که غرب بر ما تحمیل کرده خارج از چیزی است که هنر بیان کرده، گفت: اگر بتوانیم بعد از شناخت روابط به آن ها عمل کنیم بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اگر یک گزاره علمی که قرآن بیان کرده را بخواهیم بررسی کنیم می توان دریافت که چگونه می شود از بستر آن هنر و آثار مختلف را استخراج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نخبگان مسیر شهداست و کار نخبگی و خلاقانه نیاز به تلاش مضاعف دارد

راه نخبگان مسیر شهداست و کار نخبگی و خلاقانه نیاز به تلاش مضاعف دارد