مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-29بين الملل

اذعان صهیونیست ها به کاهش مقبولیت تل آویو در جهان


روزنامه صهیوینستی یدیعوت آحارانوت نوشت که مقامات اسراییل به کاهش قابل توجه مقبولیت این رژیم در عرصه جهانی در پی حملات به غزه اذعان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت امروز (هفت آبان) نوشت که مقامات رژیم اسراییل اذعان دارند که مقبولیت این رژیم در پی حملات شدید به غزه کاهش یافته است.

به نوشته خبرگزاری شهاب، ایتمار آیخنر خبرنگار حوزه سیاسی یدیعوت احارانوت در گزارشی نوشت که چند مقام اسراییلی به او گفته اند که از کاهش مقبولیت این رژیم در عرصه جهانی نگران هستند.

او افزود: یکی از دلایل اصلی این موضوع، ترس و واهمه رهبران کشورهای اروپایی از تظاهرات گسترده در این کشورها در حمایت از فلسطینی ها و مخالفت با حملات به غزه است .

در ادامه این گزارش آمده است که تظاهرات ضد اسراییلی به کشورهای اروپایی محدود نمی شود، بلکه در شهرهای آمریکا نیز گسترش یافته است، چنان چه روز گذشته گروهی از یهودیان آمریکا بزرگترین ایستگاه مترو در نیویورک را در اعتراض به جنگ غزه به تعطیلی کشاندند.

تظاهرات و تحصن روز گذشته نیویورک در نهایت با دخالت پلیس و دستگیری صدها نفر از یهودیان برچیده شد.

گروهی از تظاهرات کنندگان تی شرت هایی مشکی که روی آنها نوشته شده بود همین حالا آتش بس اعلام کنید بر تن داشتند و گروهی دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان صهیونیست ها به کاهش مقبولیت تل آویو در جهان

اذعان صهیونیست ها به کاهش مقبولیت تل آویو در جهان