مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:312023-11-13سياسي

واکنش دانشگاه شهرکرد به علت ماجرای اختلافات با اداره کل راه و شهرسازی استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در پی گزارش درج شده در خبرگزاری فارس در تاریخ 14 آبان ماه 1402 با عنوان ماجرای درگیری کارکنان دانشگاه شهرکرد و نیروهای حفاظت راه شهرسازی چه بود؟ دانشگاه شهرکرد با ارسال توضیحاتی برای خبرگزاری، نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده در این رسانه واکنش نشان داد.

متن پاسخ دانشگاه شهرکرد به شرح زیر است: 1- دانشگاه شهرکرد از اینکه خبرگزاری فارس از شنیدن استدلال دانشگاه استقبال نموده تشکر و قدردانی می نماید.

2- در مورد گزارش مذکور باید گفت از همان ابتدا عنوان گزارش این  خبرگزاری به گونه ای تنظیم شده که گویی دانشگاه شهرکرد در خیابان کاشانی و جنب استانداری واقع شده و اداره کل راه و شهرسازی در جاده چالشتر است و این دانشگاه ادعای مالکیت بر روی اراضی آن اداره کل را مطرح کرده است.

اساسا کارکنان دانشگاه شهرکرد هیچگونه درگیری با یگان حفاظت اراضی مسکن را شروع نکردند، بلکه این یگان حفاظت بود که با استفاده از یک دستگاه جرثقیل قصد داشتند دیوار حصار دانشگاه را ( که به دلایل امنیتی دانشگاه مکلف به احداث آن بود) تخریب نمایند و با ممانعت نیروهای دانشگاه شهرکرد مواجه شدند و با رفتار خارج از عرف با ایشان برخورد شد که فیلم های موجود در شبکه های اجتماعی گواه این مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه شهرکرد به علت ماجرای اختلافات با اداره کل راه و شهرسازی استان

واکنش دانشگاه شهرکرد به علت ماجرای اختلافات با اداره کل راه و شهرسازی استان