مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-20سياسي

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذربایجان غربی افزایش می یابد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: 8دفتر خدمات الکترونیک قضایی به مجموعه دفاتر ندمات الکترونیک استان اضافه می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: 8دفتر خدمات الکترونیک قضایی به مجموعه دفاتر ندمات الکترونیک استان اضافه می شود.

ناصر عتباتی 29 آبان در دومین همایش مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی آذربایجان غربی گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، بار سنگینی را از دوش دستگاه قضایی برداشته است و نگاه دستگاه قضایی به دفاتر به عنوان یار و همکار است، چرا که وجه مشترک هر دو مجموعه همراهی در مسیر اجرای عدالت و احقاق حق است.

وی افزود: دستگاه قضایی استان مردم را ولی نعمت خود می داند و یکی از نهادهایی که جهت تکریم مراجعین به آن و رعایت حقوق اولیه آنها به بهترین شکل ممکن تشکیل یافته است، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است، از این رو باید این خدمات را توسعه و بهبود بخشید.

وی از معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان خواست، استقرار 8 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان را سرعت بخشند تا گامی دیگر در تسهیل ارائه خدمات به مردم شریف استان برداشته شود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: انتظار و تاکیدی که از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی داریم این است که عملکرد خود را با برنامه های ابلاغی دادگستری استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذربایجان غربی افزایش می یابد

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذربایجان غربی افزایش می یابد