مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-30سياسي

جلال زاده: ایران و روسیه برای آتش بس فوری در غزه تلاش کنند


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با رییس کمیته بین الملل و رییس کمیته دفاع دومای روسیه گفت: باید ایران و روسیه به تلاش های خود برای آتش بس فوری در غزه شدت بخشیده تا کشتار کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه متوقف شود.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با رییس کمیته بین الملل و رییس کمیته دفاع دومای روسیه گفت: باید ایران و روسیه به تلاش های خود برای آتش بس فوری در غزه شدت بخشیده تا کشتار کودکان و زنان و مردم بی دفاع غزه متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات سه نفره کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس مشتمل از وحید جلال زاده، شهریار حیدری و سارا فلاحی که برای تحویل پیام مکتوب محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه سفر کرده، با لئونید اسلوتسکی رییس کمیته بین الملل و آندری کارتاپولوف رییس کمیته دفاع دوما در مسکو دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، عملیات طوفان الاقصی را نتیجه ظلم 75 ساله صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین دانست.

وی همچنین به اقدامات مجلس در اعزام هیات های پارلمانی به کشورهای دوست و هم پیمان بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اتفاقات امروز غزه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلال زاده: ایران و روسیه برای آتش بس فوری در غزه تلاش کنند

جلال زاده: ایران و روسیه برای آتش بس فوری در غزه تلاش کنند