مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-23اجتماعي

طلای المپیاد سلول های بنیادی به دانش آموز زنجانی رسید


رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش دانش آموزان زنجانی در المپیادهای علمی کشور خبر داد، گفت: سیده آذین مسافری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین تاران رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرین روش های درست مطالعه و تمرکز صحیح، برخورد جدی و هوشمندانه با مطالب علمی، جرأت و جسارت حل مسائل دشوار و پیچیده و انتخاب مسیر مستمر و عالمانه را جزء رهیافت های دانست که در المپیاد های علمی، برای شناسایی، جذب و تشویق دانش آموزان با استعداد و علاقه مند در نظر گرفته می شود .

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان کسب نشان المپیادهای علمی را مصداق امید آفرینی و افزایش روحیه خودباوری در میان دانش آموزان دانست و آن را جزء گام های تسهیل بخش فرایند نخبگی خواند که در نهایت، به اثرگذاری و جریان سازی در جامعه منجر می شود .

وی گفت: سیده آذین مسافری، دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دو ناحیه دو زنجان، مدال طلای المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را از آنِ خود کرد.

تاران ادامه داد: آراد شریفی، دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دو ناحیه دو زنجان ، مدال طلای المپیاد جغراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای المپیاد سلول های بنیادی به دانش آموز زنجانی رسید

طلای المپیاد سلول های بنیادی به دانش آموز زنجانی رسید