مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-25سياسي

پدافند غیرعامل کسب آمادگی برای مقابله با تهدیدات است


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه پدافند غیرعامل یکی از اقدامات مهم در برخورد با هرگونه تهدید دشمن است، گفت: همانطور که ساخت موشک و تجهیزات و امکانات دفاعی در پدافند عامل برای ما مهم است، - ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه پدافند غیرعامل یکی از اقدامات مهم در برخورد با هرگونه تهدید دشمن است، گفت: همانطور که ساخت موشک و تجهیزات و امکانات دفاعی در پدافند عامل برای ما مهم است، به همان اندازه پدافند غیرعامل هم مهم خواهد بود.

کیا عاشوری امروز در مراسم آغاز هفته پدافند غیرعامل که در گلزار شهدای رشت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: پدافند غیرعامل آمادگی برای دفاع در زمان جنگ است، در جنگ تعاملات در مدت کوتاهی انجام می شود ولی در صلح در یک مدت کوتاهی مسیر سرنوشت برای بقای بشریت است.

وی افزود: جنگ مرز بین بقا، حیات و ممات است، اینکه باید تلاش کنیم همانطور که در آرامش و آسایش زندگی می کنیم، به خصوص برای کشور ما که در احاطه جنگ های نیابتی قرار دارد، ماهیت جنگ های امروز متفاوت است، در دهه 60 جنگ از تاکتیک شروع شد، عملیات انجام گرفت و به استراتژی که بالاترین سطح جنگ بوده ختم شد.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه امروز در غزه و دیگر کشورها، یک اتفاق کوچک باعث مختل شدن کشور می شود، گفت: کشورهایی موفق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل کسب آمادگی برای مقابله با تهدیدات است

پدافند غیرعامل کسب آمادگی برای مقابله با تهدیدات است