مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-15بين الملل

تشدید بحران مالی در رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که تمام فعالیت های تبلیغاتی بین المللی این وزارتخانه به سه زبان فارسی، - در سایه تشدید بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی فعالیت های تبلیغاتی وزارت خارجه این رژیم به 3 زبان از جمله فارسی متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده است که تمام فعالیت های تبلیغاتی بین المللی این وزارتخانه به سه زبان فارسی، روسی و اسپانیایی به دلیل کمبود بودجه تخصیص یافته به این فعالیت ها متوقف شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از امانوئل نحشون یکی از مسئولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در جریان نشست پارلمان این رژیم نوشت: فعالیت های تبلیغاتی ما در فضای مجازی به سه زبان فارسی، اسپانیایی و روسیه در بحبوحه جنگ کنونی متوقف شده است.

در سند داخلی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شده در این روزنامه آمده است: بودجه اختصاص یافته به زبان های مذکور به پایان رسیده است و موافقت های مالی لازم برای تخصیص بودجه جدید در این خصوص کسب نشده است.

لازم به ذکر است که وزارت دارایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه فاش کرد که این رژیم از آغاز حمله به غزه، حدود 30 میلیارد شِکِل (7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بحران مالی در رژیم صهیونیستی

تشدید بحران مالی در رژیم صهیونیستی