مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-20سياسي

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: اقدامات نیروهای مقاومت و مردم غزه برگرفته از تفکر بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام محمد احمدزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر که همزمان با آیین غبارروبی ضریح امامزاده سید حمزه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه اخبار ناگوار جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی باعث شده دل همه آزادی خواهان جهان غم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیروزی جبهه مقاومت در نابودی رژیم کودک کش و جعلی اسراییل باشیم، افزود: اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است که امام راحل بنیان گذاشتند و مقام معظم رهبری در ادامه پرچم را به دست گرفته اند و ان شاءالله آن را به دست امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وجود موقوفات متعدد در بخش های مختلف در کاشمر یادآور شد: قطعا همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقا وضعیت وقف و خدمت به مردم می شود، بنابر این باید ظرفیت های شهرستان بیش ازپیش تقویت شود.

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به وجود بارگاه سه امام زاده واجب التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس در این شهرستان خاطر نشان کرد: باید تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است

اقدامات نیروهای مقاومت غزه برگرفته از تفکر بسیجی است