مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-21اجتماعي

اتوبوس های یورو5 گروه بهمن پیش از وارونگی هوا به پایتخت رسید


مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا گفت: مشخصات قابل قبول شرکت خودروسازی اسنا (زیر مجموعه خودروسازی بهمن) نظر مدیران شهری کشور را به این محصولات جلب کرده است.

- جلیل هاشمی افزود: با شهرداری تهران نیز قراردادی مبنی 500 دستگاه اتوبوس درون شهری را منعقد که طبق توافق اتوبوس ها را تحویل می دهیم و شاهد تحویل مرحله مرحله دوم از اتوبوس های این شرکت به شهرداری تهران هستیم.

 هاشمی با اشاره به اینکه روز گذشته مرحله دوم از قرارداد منعقد شده با شهرداری تهران به تعداد 25 دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: هر ماه تعدادی از این اتوبوس ها را مطابق قرار داد تحویل می دهیم.

مدیر عامل شرکت خودروسازی اسنا به قرارداد این شرکت با شهر اصفهان نیز اشاره و تصریح کرد: برای تحویل 50 دستگاه اتوبوس های دو کابین یا همان BRT به کلان شهر اصفهان نیز قراردادی منعقد شده و اکنون در حال برنامه ریزی برای تحویل این اتوبوس ها هستیم.

 وی از مذاکرات صورت گرفته با مدیران کلان شهر مشهد نیز خبر داد و اظهار داشت: مذاکره ای برای تحویل تعدادی از اتوبوس های دو کابین و تک کابین هستیم و قرار است به زودی اتوبوس برقی شهری 12 متری را وارد خط تولید خودروسازی اسنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های یورو5 گروه بهمن پیش از وارونگی هوا به پایتخت رسید

اتوبوس های یورو5 گروه بهمن پیش از وارونگی هوا به پایتخت رسید