مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-30اقتصادي

واردات کدام خودروها به منطقه چابهار آزاد شده است؟


عطف به مصوبه هیات وزیران، واردات انواع خودروهای کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون که سن خودرو بر مبنای سال ساخت در زمان ورود به کشور کمتر از 5 سال باشد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: عطف به مصوبه هیات وزیران، واردات انواع خودروهای کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون که سن خودرو بر مبنای سال ساخت در زمان ورود به کشور کمتر از 5 سال باشد، به مناطق آزاد کل کشور به ویژه منطقه آزادچابهار آزاد شد.

امیر مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هدف ما تسهیل تجارت و صادرات در منطقه آزاد چابهار علی الخصوص استان و رفاه مردم شریف سیستان و بلوچستان است و این امر موجبات فراهم نمودن رضایت مردم را در پی خواهد داشت و همچنین نقش پر رنگ و بسزایی در نوسازی حمل و نقل و ترانزیت و ناوگان شهری را به همراه دارد.

وی گفت: از لحاظ استراتژیک بندر چابهار بسیار مورد توجه بوده و به همین منظور نیاز به ایجاد زیرساخت های مهم و مجهز است که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و ترانزیت این امر بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: یقیناً واردات خودرو دست دوم هم فرصتی برای رونق و احیای تجارت و ترانزیت و هم از لحاظ نوسازی در ناوگان حمل و نقل شهری بسیار به نفع مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کدام خودروها به منطقه چابهار آزاد شده است؟

واردات کدام خودروها به منطقه چابهار آزاد شده است؟