مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-10سياسي

التماس دعای جانباز شهید 70 درصد آملی برای اعزام به نوار غزه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: در عیادت اخیر از شهید سیدحسین کاشانی، از ما خواستند که دعا کنیم تا بهبودی وضعیت جسمانی به غزه اعزام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی شب گذشته در مراسم وداع با جانباز 70 درصد شهید سید حسین کاشانی در حسینیه ثارالله سپاه، اظهار کرد: شهادت بهترین نعمت خداوند است و خداوند به شهدا رزق و روزی بی پایان هدیه می دهد.

وی افزود: بهترین نعمت خداوند نصیب بهترین انسان های روزی زمین می شود و این شهید سرافزار نمونه بارز، صبر و مقاومت بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: اگرچه امروز جانبازان 70 درصد در بین ما زندگی می کنند ولی در واقع شهدای زنده هستند و باید قدر این مرواریدهای گرانبهای دفاع مقدس را بدانیم.

داغمه چی با اعلام اینکه طی روزهای گذشته در عیادت از این شهید بزرگوار در بیمارستان حاضر شدیم، بیان کرد: با توجه به حال ناخوشایند این جانباز شهید، از اوضاع غزه و وحشی گری های اسراییل می گفت و از خواست دعا کنیم که وضعیت جسمی شان بهتر و مطلوب شود تا به غزه اعزام شود.

وی با بیان ابراز همدردی و یاری رساند به مردم غزه پس از توحش رژیم غاصب صهیونیستی، یادآور شد: این شخصیت بارز و برجسته الگوی برجسته ولایتمداری بوده و در همه حال حتی در بستر بیماری حامی مظلومان بوده و در دفاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التماس دعای جانباز شهید 70 درصد آملی برای اعزام به نوار غزه

التماس دعای جانباز شهید 70 درصد آملی برای اعزام به نوار غزه