مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-29بين الملل

بمباران بیمارستان از نظر انسانی در هیچ دوره ای از تاریخ مورد قبول نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المهمدانی در غزه باعث برانگیخته شدن احساسات مردم در سراسر جهان شد، - حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المهمدانی در غزه باعث برانگیخته شدن احساسات مردم در سراسر جهان شد، در این بین دانشجویان به خصوص دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به این حادثه واکنش های مناسبی نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المهمدانی در غزه باعث برانگیخته شدن احساسات مردم در سراسر جهان شد، در این بین دانشجویان به خصوص دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به این حادثه واکنش های مناسبی نشان دادند.

ظرفیت دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان بین المللی در رساندن صدای مردم مظلوم غزه بی شک می تواند اثرگذار باشد به همین دلیل با فضل صالح، یکی از پزشکان یمنی در بیمارستان کودکان بندرعباس به گفتگو پرداختیم.

دانشجو: لطفا خودتان را معرفی کنید.

فضل صالح: بنده فضل صالح تبعیت کشور جمهوری یمن، متولد سال 1976 میلادی برابر با 1355 ه ش در یمن تحصیلات مدرسه ای در یمن به پایان رساندم و برای تحصیلات دانشگاهی سال 1377 به ایران بورسیه شدم، دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان از نظر انسانی در هیچ دوره ای از تاریخ مورد قبول نبوده است

بمباران بیمارستان از نظر انسانی در هیچ دوره ای از تاریخ مورد قبول نبوده است