مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-25حوادث

دستگیری 8 قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد


مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف 5 کیلو و 536 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8 قاچاقچی در مرز دوغارون شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی چند عملیات جداگانه موفق به کشف 5 کیلو و 536 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 8 قاچاقچی در مرز دوغارون شدند.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان حوزه استحفاظی هنگ تایباد طی سه عملیات جداگانه موفق شدند تعداد 125 بسته مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین به وزن یک کیلو و 456 گرم که به صورت آب بندی شده بود را از سه قاچاقچی مواد مخدر کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان این حوزه مرزی در عملیات هایی دیگر به پنج تبعه افغانستانی مشکوک شده و 4کیلو و 80 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین را که در کفش خود جاسازی کرده بودند کشف کردند.

شجاع بیان کرد: در مجموع عملیات های انجام شده 8 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و همراه با 5 کیلو و 536 گرم مواد مخدر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی الصلاح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری مرزبانی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان تأکید کرد: امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک کشور را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد

دستگیری 8 قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد