مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-13اقتصادي

از برگزاری رویدادهای استارت آپ حوزه صنعت و خوشه های صنعتی حمایت می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای رونق بخشی به صنایع و به منظور حمایت از ایده های نو، رویداد استارت آپ صنعت پوشاک و نساجی در استان اردبیل برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای رونق بخشی به صنایع و به منظور حمایت از ایده های نو، رویداد استارت آپ صنعت پوشاک و نساجی در استان اردبیل برگزار می شود.

هاشم علایی 22 آبان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارت آپ های صنعتی و مرتبط با خوشه های صنعتی حمایت می کند.

وی هدف از اجرای خوشه های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و افزود: برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و به منظور حمایت از افزایش تولید، بهره وری و صادرات واحدهای تولیدی، تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده سازی و به مرحله اجرا در آمده است و اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی نیز به زودی در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

علایی ادامه داد: در این رویداد استارت آپی که از تاریخ 30 آبان الی 2 آذرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، روش های نوین در صنعت پوشاک و نساجی استان مورد کنکاش و پژوهش قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری رویدادهای استارت آپ حوزه صنعت و خوشه های صنعتی حمایت می شود

از برگزاری رویدادهای استارت آپ حوزه صنعت و خوشه های صنعتی حمایت می شود