مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-14اقتصادي

کمک 102 میلیاردی خراسان جنوبی ها به مراکز نیکوکاری


معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مراکز نیکوکاری استان از ابتدای امسال 102 میلیارد تومان کمک های مردمی را جمع آوری کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبیامروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در استان 150 مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد که به صورت محله محور و به شکل مردمی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در این مراکز کمک های جمع آوری شده از خیران محلات، صرف مستمندان و فقرای همان محل هزینه می شود، تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در مناسبت های مختلف نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند که بلافاصله پس از نیازسنجی های صورت گرفته، به سرعت در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که مراکز نیکوکاری بازوی کمیته امداد است یادآور شد: امسال مراکز نیکوکاری فعالیت چشمگیر داشته و بالاتر از انتظار اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و خدمات دهی به خانواده های نیازمند پرداخته اند که در مجموع عملکرد مناسبی را ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 102 میلیاردی خراسان جنوبی ها به مراکز نیکوکاری

کمک 102 میلیاردی خراسان جنوبی ها به مراکز نیکوکاری