مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:252023-11-07سياسي

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری


لایحه ایجاد درگاه صدور مجوزها، گواهی ها، استعلامات و خدمات غیرحضوری شهرداری تهران در صحن علنی شورای شهر به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، احمد صادقی، رییس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه  اظهار داشت: این لایحه به منظور یکپارچه سازی ارائه خدمات غیر حضوری در شهرداری تهران و در راستای اجرای ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه یکپارچه نمودن درگاه صدور مجوز ها گواهی ها،  استعلامات و ارائه خدمات غیر حضوری شهردای تهران ارائه شد که در این مصوبه شهرداری تهران  مکلف است نسبت به اجرای مفاد این مصوبه اقدام کند.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات ما این است که ایجاد درگاه یکپارچه متولی نداشته و در این لایحه وظایف همه دستگاه ها، مالک فرایند و زیر ساخت ها مشخص شده است.

صادقی در ادامه گفت: از جمله نقاط قوت این لایحه این است که خدمت هایی که ارائه می شود در آن مشخص شده و نیز خدمت هایی که در آینده نیز ارائه خواهد شد در این لایحه به آن اشاره شده است.

صادقی همچنین گفت: از جمله مواردی که در فرایندهای شهرداری تهران مورد مناقشه  است می توان به بحث تدوین، اجرا ، سیاست گذاری و نظارت اشاره کرد و لذا در این لایحه از مالک فرایند  به عنوان کسی که سیاست گذاری و نظارت بر اجرای آن را انجام می دهد نام برده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری

برداشتن گامی دیگر برای تحقق شهردای غیر حضوری