مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-04سياسي

نماینده ولی فقیه در سمنان: شعار «مرگ بر آمریکا» از شعور ملی نشأت می گیرد


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: «مرگ بر آمریکا» یک شعار صِرف نیست و این شعار از دل توطئه های متعدد آمریکایی ها برآمده و برگرفته از یک شعور ملی است.

- حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، درباره اهمیت راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: سیزدهم آبان، روز دانش آموز و شهادت جمعی از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال 1357 و نیز سالروز تبعید امام راحل (ره) توسط رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه است.

وی تصریح کرد: همچنین این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده که این امر به دلیل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: نکته مهم، آن است که مبارزه با آمریکا موضوعی مقطعی نیست؛ چون دشمنی استکبار با ما مقطعی نیست.

تا هر زمان که دشمنی آمریکا و استکبار با ما ادامه یابد، ما نیز با آنها دشمن خواهیم بود.

مطیعی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اینکه گفته شود علت دشمنی آمریکا با ایران، تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان بوده، غلط است؛ چراکه آمریکایی ها 26 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره مصدق هم با ایران به طور علنی دشمنی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سمنان: شعار «مرگ بر آمریکا» از شعور ملی نشأت می گیرد

نماینده ولی فقیه در سمنان: شعار «مرگ بر آمریکا» از شعور ملی نشأت می گیرد