مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-25سياسي

بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد


با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسؤولان شهرستان رفسنجان، بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مراسم افتتاح بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور  خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان، رضایی فرماندار رفسنجان، محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مسؤولان شهرستان رفسنجان و معاونان و مدیران مجتمع ظهر امروز سه شنبه دوم آبان در محل دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد.

لزوم انجام طرح های توسعه ای برای کاهش بیکاری در شهرستان امام جمعه رفسنجان در این مراسم مجموعه مس سرچشمه را اندوخته خدادادی دانست که منافع آن به جامعه شهرستانی، استانی و کشوری می رسد و ادامه داد: نگهداری و حفظ این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام اصغر عسکری بر لزوم طرح های توسعه مجتمع مس سرچشمه برای کاهش بیکاری جوانان رفسنجانی تأکید کرد و ادامه داد: اهالی روستاهای مجاور مجموعه سرچشمه بیشترین آلودگی هوا، آب و زمین را متحمل می شوند و مزارع و مراتع آنجا به واسطه آلودگی معدنی از بین می رود، اهالی در حال مهاجرت هستند که نیاز است برای مهاجرت معکوس این موارد در نظر گرفته و راه چار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد

بیمارستان سیار مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افتتاح شد