مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-13اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی: ایران با میراث 120 ساله نظام بروکراسی مواجه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: ما به عنوان دولت در ستاد تسهیل و دیگر جلسات از صنعتگر، تولیدکننده و افراد کارآفرین به صورت کامل حمایت می کنیم وقتی این حمایت تبدیل به ادبیات و گفتمان می شود بعضاً در جامعه تصور می شود که تمام مشکلات حل شده  و این نگرش باعث تعلل در گردش انجام امور و سخت شدن کارها می شود.

وی یکپارچه سازی خدمات، توسعه خدمات الکترونیک و ایجاد و راه اندازی سامانه های جدید را از اقدامات نوین دولت برای تسهیل امور و کاهش مشکلات فعالان اقتصادی عنوان کرد.

خرّم از اعضای خانه صنعت و معدن خواست به کمک صنایع و کارگاه های خرد و متوسط به رشد و توسعه مجموعه های جوان و دانش بنیان  که به منزله نهال نورس در کشور هستند؛ بشتابید و با این حرکت حمایتی خود می توانید در سطح کشور پیشقدم باشید و دولت هم تلاش دارد فضا را برای تولیدکنندگان امن کند.

استاندار آذربایجان شرقی واگذاری امور و تصدی گری دولتی به بخش خصوصی را ضروری خواند و افزود: اگر بخش خصوصی فعال در حوزه صنایع و معادن توانایی لازم برای ساماندهی، سازمان دهی و راهبری این بخش را داشته باشد برای واگذاری امور کمک می کنیم؛ اما نباید بگذاریم اعتماد آنها مخدوش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: ایران با میراث 120 ساله نظام بروکراسی مواجه است

استاندار آذربایجان شرقی: ایران با میراث 120 ساله نظام بروکراسی مواجه است