مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-06سياسي

تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه پردیس فارابی منعقد شد


روسای جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- ایسنا/قم روسای جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در نشستی مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، حامد حیاتی سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در این دیدار اظهار کرد: جهاد دانشگاهی بر اساس رسالتی که در شعب دانشگاهی دارد، در قم بسیار موفق عمل کرده است.

در ادامه علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: تلاش کرده ایم که حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، مهارت افزایی، توانمندسازی و غیره را در دانشگاه های استان قم مورد توجه قرار دهیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم نخستین باشگاه دانشجویان استان را در این دانشگاه فعال سازیم که پس از ایجاد فضای مناسب، اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: جهاد دانشگاهی به دنبال تزاحم در امور نیست بلکه به دنبال هم افزایی و مشارکت در اجراست تا بتواند اقدامات مناسبی انجام دهد.

در ادامه تفاهم نامه ای میان جهاد دانشگاهی استان قم و دانشکدگان(پردیس) فارابی دانشگاه تهران منعقد شد که برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی، فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه پردیس فارابی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه پردیس فارابی منعقد شد