مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18سياسي

جرایم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت ویژه رسیدگی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه صیانت از آرای مردم تکلیف همه مجریان انتخابات است، گفت: در راستای حفاظت از رای مردم، - ایسنا/کرمانشاه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه صیانت از آرای مردم تکلیف همه مجریان انتخابات است، گفت: در راستای حفاظت از رای مردم، جرایم انتخاباتی در سطح استان به صورت ویژه رسیدگی می شود.

نیکزاد عباسی با بیان اینکه مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بخشی تحت عنوان پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیش بینی شده، اظهار کرد: در استان کرمانشاه نیز ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رییس دادگستری و دبیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکیل شده است.

وی افزود: دستگاه های امنیتی و نظارتی وظیفه دارند مسائل انتخاباتی، اخبار و اطلاعات انتخابات را رصد و پایش کنند و با پیش بینی و پیشگیری از آسیب های این حوزه بستری امن را برای صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم فراهم کنند.

معاون دادگستری کل استان کرمانشاه گفت: در دادسراها، دادگاه و محاکم تجدید نظر استان شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی مشخص شده تا اگر در جایی جرمی اتفاق بیفتد، طبق قانون رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت ویژه رسیدگی می شود

جرایم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت ویژه رسیدگی می شود