مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-06سياسي

سی و یکمین دوره هفته کتاب با شعار « آینده خواندنی است » در ایلام برگزار می شود


سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار « آینده خواندنی است » از 24 تا 30 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در ایلام برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علی هوشمند مدیرکل ارشاد اسلامی استان ایلام صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی با تاکید بر برگزاری موثر، خلاق و گسترده برنامه های هفته کتاب؛ ضمن تبریک روز شورای فرهنگ عمومی گفت: سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار آینده خواندنی است از 24 تا 30 آبان ماه 1402 در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی از ظرفیت و قابلیت های ادارات و دستگاه های فرهنگی در راستای هم افزایی و برخورداری از طرفیت های موجود استفاده شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: در استان از نظر حمایت از برنامه های فرهنگی و نذر فرهنگی در تنگنا هستیم و بایستی اقدامات اساسی در این راستا انجام شود، تا حمایت از برنامه های فرهنگی در استان فرهنگ سازی شود.

هوشمند خاطرنشان داد: در خصوص شیوه و شاخص انتخاب تلاشگران برتر حوزه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، مقوله های کمی و کیفی مورد توجه و تاکید قرار گیرد تا انتخاب صحیح و علمی و اصولی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین دوره هفته کتاب با شعار « آینده خواندنی است » در ایلام برگزار می شود

سی و یکمین دوره هفته کتاب با شعار « آینده خواندنی است » در ایلام برگزار می شود