مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-13حوادث

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف 33 تن شکر احتکار شده در این استان، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان ظهر امروز در گفت و گوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با قاچاق در کشور دریغ نمی کند، اظهار کرد:  قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و سبب از دست رفتن فرصت های شغلی می شود.

  وی با اشاره به شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه شکر در رشت، گفت: مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی با تلاش های خود و در اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و توزیع خارج از شبکه شکر دولتی در یک انبار در شهر رشت اطمینان حاصل کردند و در نهایت با هماهنگی مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید به عمل آوردند.

  فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف 33 تن شکر احتکار شده در این استان، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد، زیرا شکر دولتی کشف شده به صورت غیرقانونی و بدون ثبت کالا در سامانه جامع انبارها و عدم درج ورود و خروج کالا در این مکان نگهداری می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت