مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-16اقتصادي

پالایشگاه 50 هزار بشکه ای در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال هاست طرح پالایشگاه به واسطه خطوط انتقال نفت در دستور کار قرار دارد که براساس موافقت وزیر نفت مقرر شد پالایشگاه 50 هزار بشکه ای و یک واحد پتروشیمی در استان ایجاد شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال هاست طرح پالایشگاه به واسطه خطوط انتقال نفت در دستور کار قرار دارد که براساس موافقت وزیر نفت مقرر شد پالایشگاه 50 هزار بشکه ای و یک واحد پتروشیمی در استان ایجاد شود.

سید صولت مرتضوی 25 آبان ماه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در طول دو سال فعالیت دولت اقدامات شایسته ای در این استان صورت گرفته و قطعا در این سفر نیز تسهیلات خوبی به استان اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نخ تسبیح اشتغال کشور است، افزود: خوشبختانه بعد از دو دهه نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری از رتبه 29 کشوری به رتبه 15 و 16 رسیده است.

مرتضوی گفت: به منظور توجه به مناطق محروم و ایجاد توازن تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، از طرفی چهارمحال و بختیاری یکی از مراکز بزرگ تولید شیر خشک نوزادان در کشور بوده و در این راستا چندین طرح توسعه ای با اعتباری معادل 3000 میلیارد تومان در بخش های زیرساختی و توسعه ای به است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه 50 هزار بشکه ای در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

پالایشگاه 50 هزار بشکه ای در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود