مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 19:402023-11-18سياسي

کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می دهد


سخنگوی کمیسیون اجتماعی از برگزاری جلسه ای در این کمیسیون با حضور تعدادی از اعضای حقوق دان شورای نگهبان و نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رسیدگی به ایرادات این 2 نهاد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز دوشنبه خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اجتماعی از برگزاری جلسه ای در این کمیسیون با حضور تعدادی از اعضای حقوق دان شورای نگهبان و نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رسیدگی به ایرادات این 2 نهاد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز دوشنبه خبر داد.

حسین گودرزی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به اعاده طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان به مجلس و ایرادات وارده از سوی این شورا و همچنین هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت رفع این ایرادات ظهر روز دوشنبه 29 آبان جلسه ای با حضور تعدادی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان، نماینده مجمع تشخیص و تعدادی کارشناسان در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عمده موارد مورد نظر شورای نگهبان قبلاً رفع ایراد شدند و صرفاً چند ابهام از سوی این نهاد مطرح شده که قابل حل هستند ، اظهار کرد: دو ایراد از سوی مجمع تشخیص مصلحت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مطرح شده است که یکی مربوط به موضوع اسناد بالادستی و چابک سازی و کوچک سازی دولت است و دیگری موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می دهد

کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می دهد