مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-23حوادث

برخورد با اراذل و اوباش جدی و قاطع باشد


دادستان همدان خواستار برخورد قاطع با متخلفان در حوزه های مختلف به ویژه سارقان و اراذل و اوباش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری همدان حسن خانجانی صبح امروز در جلسه تعامل قضایی- انتظامی همدان اظهار کرد: همکاری تنگاتنگ فراجا و دستگاه قضایی زمینه ساز استقرار امنیت و آرامش در سطح استان می شود.

  وی بر ضرورت عملیاتی شدن پلیس اجرای احکام در دادسرا تاکید کرد و افزود: خوشبختانه با افزوده شدن کلانتری 21 به دیگر کلانتری ها، امیدواریم فراجا بتواند خدمات موثر و سریعتری نسبت به مردم داشته باشد.

دادستان همدان عنوان کرد: نیروهای فراجا چه در سطح پلیس های تخصصی و چه در سطح کلانتری و پاسگاه ها با اقتدار و جدیت در عمل خود، جرات فعل خلاف را از مجرم بگیرند و اجازه اخلال در نظم عمومی را به هیچ مجرمی ندهند.

وی خواستار برخورد قاطعانه با قمه کشی اراذل و اوباش شد و با بیان اینکه باید از تمام امکانات قانونی برای زمین گیر کردن این مجرمان بهره گرفته شود گفت: خودروی غیر مقصر در تصادفات نیز در صورتی که راننده مقصر اعتراضی به کروکی ندارد نباید به پارکینگ برده شود.

خانجانی در ادامه با بیان اینکه درباره سرقت ها نیاز به شاکی خصوصی نیست و باید با جدیت با سارق و مالخر برخورد و بازداشت شوند، تصریح کرد: به هیچ وجه نباید در موضوع سرقت گذشت داشته باشیم، مضاف بر آن سارقان بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اراذل و اوباش جدی و قاطع باشد

برخورد با اراذل و اوباش جدی و قاطع باشد