مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-13فرهنگي

مرمت اضطراری و فوری خانه تاریخی نجاتیان در شوشتر


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر با اشاره به ریزش بخشی از خانه تاریخی نجاتیان شوشتر که شهریورماه گذشته بر اثر آبگرفتگی شوادان های بافت تاریخی رخ داد گفت: - ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر با اشاره به ریزش بخشی از خانه تاریخی نجاتیان شوشتر که شهریورماه گذشته بر اثر آبگرفتگی شوادان های بافت تاریخی رخ داد گفت: با پیگیری های انجام شده هم اکنون مرمت اضطراری این بنای تاریخی آغاز شده است.

داوود نجارآسیابانی اظهار کرد: پس از ریزش سردر ورودی خانه نجاتیان به دلیل شکستگی و نشت آب شرب و آبگرفتگی شوادان، مرمت اضطراری این اثر در دستورکار قرار داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر در این باره عنوان کرد: پس از ریزش سردر ورودی به دلیل شکستگی ایجاد شده در لوله انتقال آب، باحضور عوامل پایگاه حفاظت، کارشناسان این اداره و نیروهای ادارات آتش نشانی، خدمات شهری شهرداری، آبفا، شرکت توزیع برق، گاز و مخابرات رفع خطر لازم انجام و مرمت اضطراری بنا آغاز شد.

او با بیان این که این اقدامات با تهیه نقشه های اولیه از وضع موجود و ارائه طرح مرمتی توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی همراه بوده است افزود: مرمت اضطراری پیش بینی شده این اثر شامل آواربرداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت اضطراری و فوری خانه تاریخی نجاتیان در شوشتر

مرمت اضطراری و فوری خانه تاریخی نجاتیان در شوشتر