مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-29اجتماعي

باد و باران در نیمه غربی تهران/ کاهش محسوس دما از سه شنبه


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید و رگبار باران در نیمه غربی و کاهش محسوس دما از سه شنبه (9 آبان ماه) پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد شدید و رگبار باران در نیمه غربی و کاهش محسوس دما از سه شنبه (9 آبان ماه) پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران تا روز دوشنبه (8 آبان) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر دوشنبه با بروز ناپایداری جوی در بیشتر نواحی افزایش ابر، در مناطق غربی وزش باد شدید و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و از سه شنبه تا پنجشنبه (9 تا 11 آبان) در سطح استان به ویژه نیمه غربی و ارتفاعات گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

روز سه شنبه ( 9 آبان) کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( 8 آبان) کمی ابری و غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای 14 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه ( 9 آبان) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در نیمه غربی تهران/ کاهش محسوس دما از سه شنبه

باد و باران در نیمه غربی تهران/ کاهش محسوس دما از سه شنبه