مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-24فرهنگي

چهارمین جشنواره هیوا پنجم آبان ماه در شهر گیوی برگزار می شود


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره هیوا (به) گیوی در روز جمعه پنج آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره هیوا (به) گیوی در روز جمعه پنج آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل در جلسه با فرماندار کوثر گفت: چهارمین جشنواره هیوا (به) روز جمعه پنجم آبان ماه در محل پارک فدک شهر گیوی برگزار می شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: پس از لغو برگزاری این جشنواره در روز جمعه هفته گذشته به دلیل مصادف شدن با حمله جنایت بار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در غزه، جمعه پیش رو به عنوان موعد برگزاری جشنواره هیوا در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: شهرستان کوثر به عنوان یکی از باغ شهرهای استان اردبیل ظرفیت ویژه ای در حوزه گردشگری طبیعی دارد و برگزاری این جشنواره می تواند به معرفی پتانسیل های موجود در حوزه گردشگری این شهرستان منجر شود.

نجارقابل با اشاره به ثبت رویدادهای گردشگری استان در فهرست رویدادهای ملی، ادامه داد: دو جشنواره هیوا و چمچه خاتون که سابقه برگزاری آنها به سال های قبل نیز برمی گردد از شهرستان کوثر در فهرست رویدادهای ملی گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره هیوا پنجم آبان ماه در شهر گیوی برگزار می شود

چهارمین جشنواره هیوا پنجم آبان ماه در شهر گیوی برگزار می شود