مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-08سياسي

مزیت های فرهنگی سیستان و بلوچستان احصا شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید مزیت های فرهنگی استان احصا شود چرا که پدیده های بسیار بکری در حوزه فرهنگی در این منطقه موجود اما ناشناخته است که باید به سایر مناطق کشور معرفی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید مزیت های فرهنگی استان احصا شود چرا که پدیده های بسیار بکری در حوزه فرهنگی در این منطقه موجود اما ناشناخته است که باید به سایر مناطق کشور معرفی شود.

رضا شریفی شامگاه سه شنبه 16 آبان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: فرهنگ به عنوان یک مقوله همه جانبه تمامی ابعاد زندگی افراد را در بر می گیرد به همین دلیل اهمیت خاصی دارد و این استان در مسائل فرهنگی بکر ظرفیت های بی شماری دارد.

وی افزود: باید مزیت های فرهنگی استان سیستان و بلوچستان احصا شود چرا که پدیده های بسیار بکری در حوزه فرهنگی در این منطقه موجود است که باید به دیگران معرفی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بایستی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی استان چهره منطقه که با تبلیغات منفی به درستی نشان داده نشده است را تغییر دهیم و در این راه از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ها نیز بهره بگیریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های فرهنگی سیستان و بلوچستان احصا شود

مزیت های فرهنگی سیستان و بلوچستان احصا شود