مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-30اقتصادي

بیش از 26 هزار پروانه ساخت طی 11 سال در کرج صادر شده است


 رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته 40 روز بود که با تلاش های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به 36 روز رسیده است.

- ایسنا/البرز  رییس اداره تدوین ضوابط و مقررات معاونت شهرسازی شهرداری کرج گفت: میانگین زمان صدور پروانه در سال گذشته 40 روز بود که با تلاش های صورت گرفته در شش ماهه اول امسال به 36 روز رسیده است.

رضا بیات در گفت و گو با ایسنا با اشاره به این که از سال 90 تا پایان سال گذشته بیش از 26 هزار پروانه ساخت در کرج صادر شده، اظهار کرد: بیشترین تعداد صدور پروانه مربوط به سال 91 با حدود 4500 پروانه و کمترین آمار صدور هم مربوط به سال 95 با حدود هزار و 70 پروانه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با وحدت رویه شاهد کاهش مدت زمان صدور پروانه و تسهیل و تسریع فرایند سیستمی در اغلب خدماتی که توسط معاونت شهرسازی و معماری ارائه می شود، هستیم، توضیح داد: این همکاری درون سازمانی بین سازمان آتش نشانی، پارک ها و فضای سبز، پسماند و .

و هم چنین تعامل با نظام مهندسی استان البرز اتفاق افتاده است.

وی افزود: همه این تلاش های باعث شده از سال 96 تا کنون میانگین زمان صدور پروانه از 176 روز به حدود 36 روز برسد که این امر رضایت شهروندان و صنف سازندگان را در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 26 هزار پروانه ساخت طی 11 سال در کرج صادر شده است

بیش از 26 هزار پروانه ساخت طی 11 سال در کرج صادر شده است