مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-28اقتصادي

تعهد 100 هزار تنی اسدآباد در تحویل چغندرقند به کارخانه قند همدان


مدیر جهادکشاورزی اسدآباد از تعهد 100 هزار تنی این شهرستان در تحویل چغندرقند برداشت شده امسال این شهرستان به کارخانه قند همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی اسدآباد از تعهد 100 هزار تنی این شهرستان در تحویل چغندرقند برداشت شده امسال این شهرستان به کارخانه قند همدان خبر داد.

محمدکرم مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارداد شهرستان در سال جاری در کشت چغندرقند 2000 هکتار بود که در این رابطه کشاورزان اسدآبادی حدود 2250 هکتار چغندرقند کشت کرده اند و براساس پیش بینی از این میزان سطح زیرکشت 130 هزار تن محصول قابل برداشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری شهرستان اسدآباد در رابطه با تحویل چغندرقند برداشت شده خود به کارخانجات قند تنها با کارخانه قند استان همدان دارای قرارداد است، افزود: تعهد امسال شهرستان اسدآباد برای تحویل چغندرقند به کارخانه قند همدان 100 هزار تن بوده که تاکنون از این میزان تعهد 85 هزار تن آن تحویل این کارخانه شده و تنها 15 هزار تن آن باقی مانده که در روزهای آینده مابقی محصول نیز به این کارخانه تحویل داده می شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد اضافه کرد: 250 هکتار کشت انجام شده خارج از قرارداد شهرستان نیز محصول چغندرقند خود را به سایر کارخانجات ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 100 هزار تنی اسدآباد در تحویل چغندرقند به کارخانه قند همدان

تعهد 100 هزار تنی اسدآباد در تحویل چغندرقند به کارخانه قند همدان