مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-05اقتصادي

امکان 8 خطه شدن گردنه اسدآباد وجود ندارد


معاون فنی و اجرایی راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: امکان هشت خطه شدن گردنه اسدآباد به علت اشکال فنی وجود ندارد.

- ایسنا/همدان معاون فنی و اجرایی راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: امکان هشت خطه شدن گردنه اسدآباد به علت اشکال فنی وجود ندارد.

سیدمحسن حسینی یکشنبه، 14 آبان در شورای ترافیک اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به شرایط زمین شناسی گردنه اسدآباد، این گردنه امکان تعریض و هشت خطه شدن را ندارد و از نظر فنی شدنی نیست ضمن اینکه در سال 98 نیز گردنه فوق دچار رانش شده است.

وی در ادامه با تأکید بر فرهنگ سازی استفاده از زنجیر چرخ در گردنه اسدآباد در شرایط بارش برف خاطرنشان کرد: دپوی ماسه و نمک در حال حاضر یکی از اولویت های مهم راهداری در طرح زمستانه بوده و فعلا راهداری هیچ گونه پروژه امانی نمی تواند انجام دهد و باید خود را برای طرح زمستانه آماده کند.

حسینی همچنین با اشاره به نصب نیوجرسی و روشنایی در گردنه اسدآباد گفت: بعد از اجرای پروژه نصب نیوجرسی در محور گردنه اسدآباد به عنوان یکی از محورهای حادثه خیز استان و کشور خوشبختانه آمار بزرگ تصادفات و منجر به مرگ در این محور حادثه خیز حذف و به صفر رسیده است و هزینه ای که برای این پروژه استراتژیک انجام شده در هیچ شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان 8 خطه شدن گردنه اسدآباد وجود ندارد

امکان 8 خطه شدن گردنه اسدآباد وجود ندارد