مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:352023-11-18ورزشي

اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از 10 هزار برنامه در شهرستان های استان تهران توسط بسیج نواحی و اقشار برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج توسط هر ناحیه مقاومت و بسیج اقشار بیش از 300 عنوان برنامه برگزار خواهد شد و در مجموع بیش از 10 هزار عنوان برنامه با شعار بسیج امید ملت ایران در سطح استان اجرایی می شود.

وی گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهیدان، سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا، اجرای برنامه ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و اجرای رزمایش کمک مومنانه در همه شهرستان های استان تهران از جمله برنامه های هفته بسیج امسال است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: اعزام گروه های جهادی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار، ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه های سپاه استان تهران، برگزاری جلسات نشست و روشنگری، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس و دانشگاه ها، روایتگری دفاع مقدس و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی بخش های دیگری از برنامه های هفته بسیج در استان تهران را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران

اجرای بیش از 10 هزار برنامه هفته بسیج در استان تهران