مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30فرهنگي

نمایش فیلم جدید اسکورسیزی با چند دقیقه تنفس!


اکران فیلم جدید و سه ساعته و بیست و شش دقیقه ای «قاتلان ماه کامل» با شش تا پانزده دقیقه وقفه در میان نمایش فیلم با انتقاد سازندگان این فیلم سینمایی همراه شد.

- اکران فیلم جدید و سه ساعته و بیست و شش دقیقه ای قاتلان ماه کامل با شش تا پانزده دقیقه وقفه در میان نمایش فیلم با انتقاد سازندگان این فیلم سینمایی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورلد آوریل، گزارش هایی مبنی بر قرار دادن یک وقفه در برخی سالن های سینما برای نمایش فیلم قاتلان ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شده است، موضوعی که بویژه باعث عصبانیت تلما شون میکر تدوینگر سرشناس آثار اسکورسیزی شده است.

شون میکر در مصاحبه ای جدید درج یک وقفه در برخی از اکران های این فیلم را تخلف دانست و گفت: در پی یافتن نام سینماهایی است که این کار را انجام می دهند.

گفته می شود دو سینمای زنجیره ای در اروپا اقدام به ایجاد وقفه شش تا پانزده دقیقه ای در میانه نمایش فیلم قاتلان ماه کامل کردند.

این تدوینگر برنده چند جایزه اسکار در این باره گفت: من هرگز طرفدار وقفه ها نبوده ام چرا که به راحتی می تواند جریان و حرکت فیلم را مختل کنند.

اگر من جای شما بودم، از هر سالن نمایشی که برای قاتلان ماه کامل یک وقفه دارد، دور می ماندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم جدید اسکورسیزی با چند دقیقه تنفس!

نمایش فیلم جدید اسکورسیزی با چند دقیقه تنفس!