مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-04سياسي

امکان فروپاشی هیمنه پوشالی زیاده خواهان به پشتوانه هم صدایی حق طلبان


در روزگاری که ابرقدرت ها به دست و پا افتاده اند تا با فشارحداکثری بر مسلمانان مظلوم غزه، شکوه اسلام را زیر سؤال ببرند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: به نام خدا سیزدهم آبان اگرچه محل تلاقی چند حادثه است- تبعید امام بزرگوار، کشتار دانش آموزان در خیابان های تهران- لکن آن چیزی که این روز را برجسته کرده است، حادثه تصرف و تسخیر سفارت آمریکا یا به معنای درست لانه جاسوسی آمریکا است .

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) یوم الله سیزدهم آبان، به عنوان روز تقابل حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، خاطرات سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) به ترکیه در سال 1343، به خاک و خون کشیده شدن جمعی از دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر سفارت (جاسوسخانه) آمریکا در سال 1358 را در خود ماندگار کرده است.

بدون تردید وجه اشتراک این سه واقعه مهم که نقشی بسزا در روند به اهتزاز درآمدن پرچم صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر تارک دنیا داشته اند، دعوت همه ملت های آزادیخواه به رادمردی و آزادگی است، اتفاق بسیار مبارکی که این روزها و در سن چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و در روزگاری که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فروپاشی هیمنه پوشالی زیاده خواهان به پشتوانه هم صدایی حق طلبان

امکان فروپاشی هیمنه پوشالی زیاده خواهان به پشتوانه هم صدایی حق طلبان