مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-29ورزشي

تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر رییس جمهور به کردستان باشد


تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان باشد و هیچ گونه کم کاری از کسی پذیرفته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری در هشتیمن جلسه شورای اداری شهرستان بانه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه اظهار داشت: همه امکانات شهرستان باید در خدمت سفر هیات دولت به کردستان و بانه باشد.

وی با بیان اینکه همه ما در قبال این سفر باشکوه مسوولیت داریم گفت: برای دومین سفر ریاست جمهوری به کردستان 14 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های مصوب می شود.

خدری افزود: شاخص ترین پروژه های این سفر افتتاح راه آهن همدان - سنندج بعد از 18 سال و افتتاح فرودگاه سقز و سالن ورزشی 1200 نفری بانه است و در بانه نیز باید فضای شهر را برای حضور این مهمانان آماده کنیم.

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد: برای این سفر باشکوه 2 کمیته استقبال و امنیت تشکیل و مسوول این کمیته ها نیز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه این سفر مایه خیر و برکت برای شهرستان خواهد بود اظهار داشت: در این سفر سالن ورزشی 1200 نفره بانه افتتاح می شود و مکان تجمع مردم نیز در این سالن است.

خدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راهپیمایی 13 آبان گفت: برای این راهپیمایی باید همه دستگاه ها حضور فعال داشته باشند و باید زمینه برای حضور با شکوه مردم در این مراسم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر رییس جمهور به کردستان باشد

تمام امکانات شهرستان باید در خدمت سفر رییس جمهور به کردستان باشد