مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 01:502023-10-30اقتصادي

افرایش 61 درصدی پروازهای مهرماه فرودگاه خرم آباد


با توجه به استمرار پیگیری های مجموعه مدیریت ارشد لرستان و مسافرپذیری فرودگاه، پروازهای این مجموعه در مهرماه امسال نسبت به مهرماه سال گذشته 61 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: با توجه به استمرار پیگیری های مجموعه مدیریت ارشد لرستان و مسافرپذیری فرودگاه، پروازهای این مجموعه در مهرماه امسال نسبت به مهرماه سال گذشته 61 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی کاملی هشتم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهرماه امسال 74 سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران، خرم آباد – تهران و برخی پروازهای چارتری در مسیرهای کرمان، یزد و شیراز انجام و در این مدت 5593 نفر جابجا شده که تعداد مسافران نیز 55 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به جابجایی 34 تن و 444 کیلوگرم بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم آباد در مهرماه امسال بیان کرد: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه پارسال 60 درصد بیشتر شده است.

کاملی تأکید کرد: فرودگاه خرم آباد با توجه به وضعیت لرستان در خصوص جذب و پذیرش گردشگران و اعزام مسافران سیاحتی و زیارتی، مرکزیت فرودگاه نسبت به استان های همجوار، کاهش پروازهای فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به دلیل عملیات عمرانی، ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از پروازها به همه مقاصد کشور را در هر ساعت از شبانه روز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 61 درصدی پروازهای مهرماه فرودگاه خرم آباد

افرایش 61 درصدی پروازهای مهرماه فرودگاه خرم آباد