مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-09سياسي

ماندگاری جمعیت با احیای خلیج گرگان/ اقدام ویژه دولت برای حفظ اکوسیستم آشوراده


مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه باید خیلی زودتر از این به فکر احیای خلیج گرگان می افتادیم، افزود: دولت سیزدهم به شکل ویژه تری به این مسأله ورود کرده است.

- مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور عنوان کرد ماندگاری جمعیت با احیای خلیج گرگان/ اقدام ویژه دولت برای حفظ اکوسیستم آشوراده ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور با بیان اینکه باید خیلی زودتر از این به فکر احیای خلیج گرگان می افتادیم، افزود: دولت سیزدهم به شکل ویژه تری به این مسأله ورود کرده است.

وحید قربانی، در چارچوب سفر دو روزه به استان گلستان، ظهر امروز پنج شنبه 18 آبان ماه 1402 در جلسه نشست با مدیران کل دفاتر فنی استانداری های سراسر کشور که در بندرترکمن برگزار شد، حضور یافت و اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در استان گلستان برای احیای خلیج گرگان و کانال دسترسی به دریای خزر انجام شده است.

وی اجرای تعهدات محیط زیستی در عملیات احیای خلیج را بسیار ارزشمند دانست و ادامه داد: پس از پایان این جلسه از چگونگی اجرای تعهدات محیط زیستی و طرح های مکمل گردشگری در جزیره آشوراده بازدید به عمل می آید.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور با تأکید بر اینکه تکمیل طرح های فوق باعث ماندگاری جمعیت و کمک به تشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری جمعیت با احیای خلیج گرگان/ اقدام ویژه دولت برای حفظ اکوسیستم آشوراده

ماندگاری جمعیت با احیای خلیج گرگان/ اقدام ویژه دولت برای حفظ اکوسیستم آشوراده