مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-07اقتصادي

خسارت های میلیاردی سیلاب اخیر به «برزول» نهاوند


بارش باران پاییزی در هفته گذشته در نهاوند اگر چه بسیاری از کشاورزان این شهرستان را شاد کرد اما این بارش ها باعث ایجاد سیلاب در شهر برزول و خسارت حدود 300 تا 400 میلیارد ریالی به زیرساخت های این شهر شد.

- ایسنا/همدان بارش باران پاییزی در هفته گذشته در نهاوند اگر چه بسیاری از کشاورزان این شهرستان را شاد کرد اما این بارش ها باعث ایجاد سیلاب در شهر برزول و خسارت حدود 300 تا 400 میلیارد ریالی به زیرساخت های این شهر شد.

در سامانه بارشی اخیر در هفته گذشته بیشترین بارش های استان همدان مربوط به شهرستان نهاوند و برای مناطق برزول، فیروزان و فارسبان این شهرستان بود و در 72 ساعت بارندگی سامانه اخیر بارشی در استان همدان، شهر برزول با بیش از 70 میلی متر بارش پربارش ترین نقطه استان بود.

با وجود اینکه قبل از بارش ها هواشناسی برای برخی شهرستان ها اعلام هشدار سطح نارنجی کرده بود اما نبود تجهیزات، غافلگیری و آماده نبودن تیم مدیریت بحران شهرداری شهر برزول، پاکسازی و بازگشایی نشدن کانال ها و معابر از برگ ها و .

سبب شد تا بارش سیلابی طی دو روز متوالی، خیابان ها و گاهاً خانه های شهر برزول را در گل ولای ناشی از ارتفاعات حاشیه گردنه برزول گرفتار کند.

همین امر موجب شد که مردم این شهر به شدت از عملکرد شهرداری و ستاد مدیریت بحران گلایه داشته و از نبود شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های میلیاردی سیلاب اخیر به «برزول» نهاوند

خسارت های میلیاردی سیلاب اخیر به «برزول» نهاوند