مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-06بين الملل

طوفان الاقصی؛ بردارنده پرده از چهره واقعی صهیونیست هست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: غزه و جبهه مقاومت با عملیات طوفان الاقصی، پرده از چهره ی واقعی و درنده خویی رژیم صهیونیستی برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی امروز در گردهمایی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه که با موضوع پرسش و پاسخ دانشجویی با محوریت وقایع اخیر فلسطین و اسراییل و نقش مقاومت در منطقه و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، ضمن اشاره به بی سابقه بودن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: موضوع وقایع اخیر در فلسطین را نمی توان جداگانه از موضوع اوکراین و روسیه اتفاقات فی مابین دو کشور بررسی کرد.

وی افزود:صحبت های مهم مقام معظم رهبری(مدظله) در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان را که می بینیم، ایشان بحث تحول جدید جهانی را بسیار مطرح کردند و بیان کردند که ما باید جای خودمان را در این تحول جدید پیدا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: بعد از جنگ جهانی اول در قرارداد 1919 کشور ما بسیار خسارت دید و بزرگترین نسل کشی تاریخ در ایران  در آن رخ داد و حدود 9 میلیون نفر کشته شدند و سهم ما این شد که نمایندگان کشور ما حتی  هزینه برگشت را هم نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی؛ بردارنده پرده از چهره واقعی صهیونیست هست

طوفان الاقصی؛ بردارنده پرده از چهره واقعی صهیونیست هست