مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-16بين الملل

العامری: جنگ بیمارستان ها، ماهیت اصلی جنگ علیه غزه است


رییس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانها در غزه، گفت که اگر حمایتهای غرب نبود، این رژیم هم فروپاشیده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف پارلمانی عراق گفت که غزه با یک کشتار جمعی روزانه روبروست و رخدادهای آن، دروغین بودن ادعاهای غرب درباره حقوق بشر را برملا کرد.

العامری با اشاره به اینکه جنگ بیمارستانها یک اصطلاح جدید است که نشانگر جنگ واقعی علیه غزه است، گفت: تاریخ کسانی را که در قبال این رخدادها نظاره گر هستند، بازخواست خواهد کرد.

در شرایطی که رژیم صهیونیستی بابت عدم ارائه شواهد و مستنداتی در تأیید ادعاهای خود مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و کنترل در غزه مورد انتقاد قرار گرفته ارتش این رژیم امروز پنجشنبه به دلیل تراشی تازه ای متوسل شد.

  ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل تر در بیانیه ای مدعی شد که حماس شواهد مربوط به استفاده از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و کنترل را پنهان کرده است.

  نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در بحبوحه انتقادهای جهانی وارد این بیمارستان شده و اقدام به بازجویی از کادر درمان و بیماران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: جنگ بیمارستان ها، ماهیت اصلی جنگ علیه غزه است

العامری: جنگ بیمارستان ها، ماهیت اصلی جنگ علیه غزه است