مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:212023-10-26سياسي

دستور رییسی برای تشکیل کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات مالکیت نساجی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، چهارمین جلسه پیگیری ویژه رفع مشکلات تولید امروز پنجشنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی و به منظور بررسی و رفع مشکلات شرکت نساجی مازندران و همچنین مسائل زیست محیطی و مدیریت پسماند استان های مازندران و گیلان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارشی از مشکلات حقوقی و واگذاری مالکیت شرکت نساجی مازندران از سوی معاون اجرایی رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان برنامه و بودجه، استاندار مازندران، نماینده بانک ملی و نماینده هیأت حمایت از صنایع به عنوان متولی فعلی تولید این شرکت مطرح شد.

براساس این گزارش ها، به دنبال فرآیند غلط و نادرست واگذاری شرکت نساجی مازندران به بخش خصوصی در سال های گذشته و عدم تعهد سرمایه گذار در ایفای وظایف، این شرکت با مشکل بدهی و تعطیلی مواجه شده بود که خوشبختانه با اهتمام دولت مردمی و به دنبال استقرار هیأت حمایت از صنایع، تولید در کارخانه آغاز و مسأله بیکاری کارگران مرتفع شده است، اما همچنان با مشکل بدهی و واگذاری مالکیت دست به گریبان است.

رییس جمهور پس از استماع این گزارش، در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد هیأت حمایت از صنایع که امر تولید و اشتغال این شرکت را معطل حل مشکل حقوقی مالکیت آن نکرده و شرکت نساجی مازندران را با اشتغال به کار 600 کارگر به چرخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای تشکیل کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات مالکیت نساجی مازندران

دستور رییسی برای تشکیل کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات مالکیت نساجی مازندران