مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-21فناوري

5 روستای کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، با اشاره بر لزوم پیشرفت توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان، از اتصال 5 روستای دیگر این استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان، با اشاره بر لزوم پیشرفت توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان، از اتصال 5 روستای دیگر این استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

آرام حیدری اظهار کرد: توسعه و پیشرفت زیرساخت های ارتباطی در استان کردستان یکی از اهداف مهم این اداره کل می باشد که در این راستا با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با احداث 3 سایت جدید 5 روستای شاهیدر از توابع شهرستان مریوان، محمدآباد کریان و گاییدر در شهرستان کامیاران و ککلیک آباد و سرومال در شهرستان سروآباد با 230 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود: برای احداث هر سایت جدید به غیر از دسترسی جاده و تأمین برق سایت، حدود 50 میلیارد ریال هزینه و اعتبار نیاز است که این اعتبار توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (طرح USO) فراهم و در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد.

حیدری با اشاره به وضعیت توپوگرافی منطقه کردستان، عنوان کرد: در برخی از مناطق کوهستانی استان، احداث یک سایت واقعاً مشکل و دشوار است، اما با همت همکاران حوزه ارتباطات در این استان و پیمانکاران مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روستای کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

5 روستای کردستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شد