مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-01ورزشي

سرمربی گیتی پسند: می توانیم بهتر از این باشیم


بازیکنان یک بازی تاکتیکی انجام دادند و مواردی که در تمرینات مطرح شده بود در زمین پیاده شد، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی پسند پس از برتری مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و از داشته های خود به خوبی استفاده کردیم، بازیکنان یک بازی تاکتیکی انجام دادند و مواردی که در تمرینات مطرح شده بود در زمین پیاده شد، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: سایپا با تیم های خوبی بازی کرده بود و روند خوبی داشت اما بدنشاسی هم گریبان گیر آن ها بوده است، ما می توانیم در هفته های آینده بهتر از این باشیم .

عقیلی تصریح کرد: تیم گرگان از مهره های خوبی برخودار است، بازیکنان در تیم ها پخش شده اند و فکر می کنم بازی سختی داشته باشیم.

در دریافت مشکل داشتیم.

امیر حسینی، سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل گیتی پسند اظهار داشت: به تیم گیتی پسند تبریک می گویم، ما امروز کارایی ای که باید را نداشتیم، به دلیل این که دریافت کننده اول ما مصدوم بود، در دریافت ها مشکل داشتیم، اگر بازیکنان به خودباوری می رسیدن برنده این دیدار می شدیم، امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی گیتی پسند: می توانیم بهتر از این باشیم

سرمربی گیتی پسند: می توانیم بهتر از این باشیم