مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-09سياسي

روشن ماندن چراغ کتابخانه های سمنان در گرو عمل شهرداری ها به قانون نیم درصد


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان سمنان پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری ها از محل درآمدهای مالیاتی مردم به کتابخانه های عمومی را حق بدیهی کتابخانه های عمومی ارزیابی کرد و گفت: - ایسنا/سمنان مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان سمنان "پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری ها از محل درآمدهای مالیاتی مردم به کتابخانه های عمومی را حق بدیهی کتابخانه های عمومی ارزیابی کرد و گفت: روشن ماندن چراغ کتابخانه های عمومی در گرو عمل شهرداری ها به این قانون مصوب مجلس است.

محمد طاهری 18 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گلایه از سرپیچی برخی شهرداران از این قانون اظهار کرد: متاسفانه برخی شهرداری ها به این قانون، آنگونه که باید ، توجه نمی کنند.

وی با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت این حق قانونی از سوی شهرداری ها در نهایت این سهم نیم درصد از سرجمع اعتبارات شهرداری ها کسر و به حساب کتابخانه های عمومی کشور واریز می شود افزود: انتظار ما از شهرداران این است که این سهم نیم درصدی را در موعد مقرر پرداخت کنند تا در کتابخانه های عمومی استان هزینه شود.

وی با بیان اینکه قانون نیم درصد درآمد شهرداری ها به کتابخانه ها به طور کامل اجرا نمی شود ادامه داد: البته برخی شهرداری های استان نیز به صورت کامل به این قانون عمل کردند و حتی در مواردی نیز بیش از تکال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن ماندن چراغ کتابخانه های سمنان در گرو عمل شهرداری ها به قانون نیم درصد

روشن ماندن چراغ کتابخانه های سمنان در گرو عمل شهرداری ها به قانون نیم درصد